Dr. Sevgi Kurtulmaz Kimdir?

1968 yılı Amasya doğumludur. Merzifon Karamustafa Paşa İlkokulu ve İstanbul Haznedar Ortaokulundan mezun olduktan sonra lise öğrenimini Ankara 50.Yıl Lisesi'nde birincilikle tamamlamıştır. Tıp eğitimini 1985-1991 yılları arasında Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde uzmanlığını Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Radyasyon Onkolojisi Anabilim Dalı'ndan 1996 yılında almıştır. Özellikle Radyasyon Onkolojisi uzmanı olarak çalıştığı yıllar boyunca kanser hastalarının ağrılı dönemlerinde çok acı çektiklerini gözledi. Bu hastalarda, hem tedavinin etkisini artırmak hem de bu süreçte daha kaliteli bir yaşam sürmelerini sağlamak amacıyla, klasik tıbbi yaklaşımların yanında tamamlayıcı tedavi yöntemi olarak akupunkturun yaygın bir şekilde kullanıldığını gözlemledi. Doğu tıbbındaki enerji yönetimi ve akupunktur eğitimi almak üzere Azerbaycan'a gitti. Ardından Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde akupunktur eğitimi aldı. Ağrılı hastalıklarla ilgilenirken, Fransa'da ve Avrupa'nın diğer ülkelerinde akupunkturun yanı sıra mezoterapi tedavisinin sıklıkla kullanıldığını gözlemledi. Bunun üzerine mezoterapi eğitimi almak üzere Fransa'da bulundu. Bu süreç içinde mezoterapinin sadece ağrı tedavisinde değil, kilo ve selülit problemi olan hastalarda hatta yüzde antiaging amaçlı olarak uygulandığını izleme ve öğrenme fırsatı oldu. Kliniğinde ekibiyle birlikte çalışmalarına akupunktur, sağlıklı yaşam, antiaging konularında danışmanlık ve tedavi önerileriyle devam etmektedir. Sağlıklı ve mutlu yaşamlar dileğiyle..